Cena je za den topování ve 3 regionech.
Nejmenší objednávka je 7 dní.
Prodej vstupenek
provize 4 %
Nabízíme možnost prodeje elektronických vstupenek na Vaši akci přímo na stránkách Regionálních portálů. Více informací naleznete níže.
Ceny platné od 1.3.2024; uvedeny bez 21% DPH.
Zvyšte návštěvnost své akce!
Patříme mezi nejnavštěvovanější regionální kalendáře akcí s důrazem na místní publikum.
Využijte naše služby na maximum a objednejte si placené topování.
Výhody topování
Bez topování
S topováním
Publikování na regionálním portále Akce je uvedena v sekci „Kalendář akcí“ daného regionu podle místa konání
Výběr akcí na hlavní stránce regionálního portálu Nejčtenější akce, které se konají v nejbližší době, se automaticky zobrazují na hlavní stránce daného regionu
Tipy na víkend na Facebooku Akce, které se konají o víkendu a které jsou v poslední době nejčtenější, se automaticky publikují na facebookové stránce regionu
Zobrazení v boxu na Seznam.cz Všichni lidé, kteří si na homepage Seznam.cz přidají box s akcemi konanými v daném regionu, akci v tomto boxu uvidí
Zobrazení akce v kalendářích sousedních regionů Dle rozsahu topování se akce publikuje na i okolních regionálních portálech
První místo v seznamu akcí Akce se zobrazí v horní části seznamu akcí v sekci „Kalendář akcí“
Barevné zvýraznění Akce je v kalendáři barevně zvýrazněna
Upoutávka v detailu každé akce Upoutávka na akci se zobrazí na detailní stránce ostatních akcí konaných v daném regionu
Upoutávka na hlavní stránce Upoutávka na akci se zobrazí na hlavní stránce regionálního portálu. Pozice se náhodně střídá s ostatními topovanými akcemi
Automatická propagace na Facebooku Akce se vždy publikuje na facebookové stránce daného regionu
Automatické publikování na portále AkceZaPrahou.cz Kromě zvolených regionálních portálů se akce publikuje také na portále AkceZaPrahou.cz
Vyhodnocení úspěšnosti topování Po skončení topování vám zašleme podrobnou statistiku úspěšnosti topování v jednotlivých regionech
Zpětná vazba na vámi vloženou akci Po vložení akce vám pošleme její zhodnocení a doporučení na případné doplnění informací pro zkvalitnění a zvýšení dosahu
2. V administraci vašeho účtu vyberte sekci „Moje akce v kalendáři“, klikněte na „Nová akce“ a vložte vaši akci.
3. Ve výpisu aktivních akcí vyberte tu, kterou chcete topovat a klikněte na tlačítko „Topovat“.
4. Vyplňte všechna požadovaná pole a klikněte na „Nezávazně spočítat cenu“.
5. Dokončete objednávku. Jakmile objednávku potvrdíte, topování se okamžitě spustí. Následně vám pošleme instrukce k platbě.
Balíčky služeb
Zviditelněte Vaši akci díky zvýhodněným balíčkům.
Vše pro Vás zajistíme od A do Z. Akci budeme propagovat na webu, Facebooku, Seznamu, Googlu a upozorníme na ni emaily registrované čtenáře.
Ve variantě Standard a Plus pro Vás navíc uspořádáme soutěž o vstupenky – z naši dlouholeté zkušenosti je to nejefektivější způsob propagace Vaši akce.
Varianta
MINI
Varianta
STANDARD
Varianta
PLUS
Napsání a publikování článku o akci
6 regionů
12 regionů
24 regionů
Topování akce v kalendáři *
Uspořádání soutěže *
✗
✓
✓
Oslovených čtenářů
23 tisíc
47 tisíc
83 tisíc
Cena
3 440 Kč
8 380 Kč
18 960 Kč
Cena, pokud bychom se stali mediálním partnerem akce
15% sleva 2 917 Kč
25% sleva
6 277 Kč
35% sleva
12 317 Kč
* Topování běží po dobu 20 dní
Ceny platné od 1.9.2024; uvedeny bez 21% DPH.
Varianta
FREE
Vložení akce do kalendáře
Publikování vámi napsaného článku o akci na „domácím“ regionu
Zdarma
(možné napsání článku naším redaktorem)
Soutěž o vstupenky – aktivně navíc oslovíme více jak 600 soutěžících z naší databáze, kterým přijde e-mail s informací o soutěži a Vaší akci.
Topování akce – zajistí, že se Vaše akce bude zobrazovat na prémiových místech v kalendáři akcí a bude zveřejněná na Facebooku daných regionů.
Zákazník pořádal v Ivančicích workshop
„Životní krize jako šance“ s regresní terapeutkou Mílou Lukášovou.
Organizátoři potřebovali jednak propagovat samotnou akci, ale také
rozšířit povědomí o jejich činnost v okolí.
Workshop jsme podpořili formou publikování článku ve zpravodajství
v regionech Ivančicko a Moravskokrumlovsko a formou topování akce
v kalendářích akcí. Při topování jsme se přitom zaměřili jen na
regiony, které jsou v okolí Ivančic, tzn. v rozumné dojezdové
vzdálenosti. Na základě výsledků předchozího topování akce rovněž
workshopu Míly Lukášové jsme si ověřili, že čtenáři ze vzdálenějších
regionů projevili o akci jen asi poloviční zájem než z okolních
regionů: např. na Blanensku zareagovalo jen 4,8 % oslovených,
zatímto v sousedním regionu Rosicko to bylo 9,7 % čtenářů.
Výsledek kampaně:
Díky topování, které běželo 14 dní, jsme oslovili celkem
13 698 návštěvníků, z nichž na upoutávku kliklo 1066 čtenářů, tj. 7,8 %.
Akce se díky tomu dostala mezi nejčtenější akce několika regionů,
což dále podpořilo zájem o akci.
Komentář zákazníka:
Přišli jsme na to, že má smysl kombinovat různé typy propagace
a nespoléhat jen na sociální sítě. Spolupráce s Regiony Brněnska
je profesionální a vždy je možná konzultace jak nejefektivněji
využít potenciál tohoto webu. Naším cílem je rozšířit povědomí
o našich aktivitách v okolních regionech.
Bc. Michaela Adamová, koordinátorka projektů
Propagace food festivalu
Akce: Slavnosti moravského uzeného a vína 2. a 3. března 2019
Zákazník: ECEAT, European Centre for Ecological and Agricultural Tourism
Pro společnost ECEAT jsme realizovali kampaň na získání návštěvníků pro na food festival. Kampaň běžela na všech našich 18 regionálních portálech po dobu 29 dní od 3.2. do 3.3.2019 formou topování akce v regionálních kalendářích akcí regionu.
Výsledek kampaně:
V období kampaně navštívilo regionální portály celkem 107 713 návštěvníků
(Google Analytics). Z daných návštěv na topovanou akci aktivně kliklo 7209, což je 6,69 %.
Míra prokliků se na regionálních portálech standardně pohybuje v rozmezí 2–3 %.
V tomto případě byl vysoký zájem o akci způsobený podle nás zejména dvěma faktory:
akce měla profesionálně zpracovaný velmi lákavý plakát a jednalo se o atraktivní akci
pro široké spektrum zákazníků od rodin s dětmi, přes páry až po seniory.
Komentář zákazníka:
Na spolupráci s regionálními portály oceňujeme zejména profesionalitu
v komunikaci, pomoc při vhodném výběru textů, fotografií a vizuálu.
Na akci Slavnosti moravského uzeného cílíme na obyvatele okolí Brna
a zde nám portál poskytl komplexní službu v oslovení vybrané lokality.
Na rozdíl od plakátovacích kampaní v obcích přesně vidíme účelnost vynaložených prostředků do inzerce.
Mgr. Pavel Pichler, organizátor festivalu.
Komentář zákazníka:
Přišli jsme na to, že má smysl kombinovat různé typy propagace a nespoléhat jen na sociální sítě. Spolupráce s Regiony Brněnska je profesionální a vždy je možná konzultace jak nejefektivněji využít potenciál tohoto webu. Naším cílem je rozšířit povědomí o našich aktivitách v okolních regionech. Bc. Michaela Adamová, koordinátorka projektů